• 05-07-2008, 20:48:09
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş muhtemelen hata yapmıştır. Ondan geyik olsun diye konu açmış bugünde banlanmış...
  • 07-07-2008, 04:48:29
    #56
    muhaha harbi koptum adam ciddi ciddi gitti
  • 07-07-2008, 04:50:41
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüyalar gerçek olabilir

    Suan banlı
  • 07-07-2008, 07:40:07
    #58
    saisai
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul Avrupa Şubesi
    Nerden: █ █ █ █
    Yaş: 26
    Mesajlar: 112
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: 5



    Alıntı:Maharaja´isimli üyeden Alıntı
    Rüyalar gerçek olabilir


    Suan banlı


    Sende Öylesin Sıra Bendemi ne
  • 07-07-2008, 08:19:00
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Banlanmış bile hahahahha
  • 07-07-2008, 18:42:41
    #60
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün gece rüyamda r10'dan banlandığımı gördüm üstelik sınırsızdı.
    ilk defa r10 rüyama girdi.daha öncede birkez ssh ekranları görmüştüm
    işin ilginç tarafı normalde banlayan kişi yazmıyor vbulletinlerde ama benim rüyamda altında banlayan kişi radmin diye yazıyordu

    bir an gerçek sandım ha
    rüya gerçek oldu
  • 07-07-2008, 21:02:41
    #61
    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhahha benimle ilgili rüya görme sakın
    Adam bunu demiş ve banlanmış.

    .

    Konu şehir efsanesi olmaya doğru gidiyor. Ben de dün geceki rüyamda "ÖSS'yi kazandınız" kağıdı almıştım, birinin elinden. Kim verdi göremedim ama önce bi' sevindim sonra normalmiş gibi devam ettim.

    Ufuk bunu da yorumlayabilir mi acaba .
  • 08-07-2008, 11:53:51
    #62
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bunu demiş ve banlanmış.

    .

    Konu şehir efsanesi olmaya doğru gidiyor. Ben de dün geceki rüyamda "ÖSS'yi kazandınız" kağıdı almıştım, birinin elinden. Kim verdi göremedim ama önce bi' sevindim sonra normalmiş gibi devam ettim.

    Ufuk bunu da yorumlayabilir mi acaba .
    Rüyayı ben görseydim gerçek olurdu da sen görmüşsün o yüzden bilemem

    Ona bakarsanız arada bir 3 harflileri görürüm rüyamda.Ciddiyim.Her rüya gerçek olmuyor tabi.Bazen gördüğüm rüyalar gün içinde aynısı oluyor.Ama insan ayırt edemiyor acaba daha önce ben bunu yaşadım mı yani dejavu mu diye yoksa daha önceden aklıma gelen sadece bir rüya mı diye.Bu işler tamamen psikoloji dalında bilinçaltı-bilinçüstü ile alakalı.

    ve 3 gün tatilden sonra burdayım
  • 12-07-2008, 13:28:48
    #63
    Bugüne kadar 2-3 kere sayısal loto oynamış kişiyim.Dün gece sayısal lotodan altılı kazandığımı gördüm rüyamda

    Az öncede sayısal loto oynadım İnşallah çıkar