• 04-07-2008, 10:30:00
    #1
    dün gece rüyamda r10'dan banlandığımı gördüm üstelik sınırsızdı.
    ilk defa r10 rüyama girdi.daha öncede birkez ssh ekranları görmüştüm
    işin ilginç tarafı normalde banlayan kişi yazmıyor vbulletinlerde ama benim rüyamda altında banlayan kişi radmin diye yazıyordu

    bir an gerçek sandım ha
  • 04-07-2008, 10:31:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    inşallah ne diyelim
  • 04-07-2008, 10:33:22
    #3
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah ne diyelim
    ne yani inşallah banlansın mı diyorsun
  • 04-07-2008, 10:35:53
    #4
    Bugün gerçek olacak
  • 04-07-2008, 10:36:23
    #5
    Rüyalar tersine çıkarmış demek ki sen radmini banlıcan
  • 04-07-2008, 10:36:57
    #6
    rüyalar ters çıkarmış.
    korkma seni ben banlıcam yani.
  • 04-07-2008, 10:50:14
    #7
    Beni banlamak için can atıyorsunuz ha

    ne zararımı gördünüz
  • 04-07-2008, 10:57:59
    #8
    kesin bir hata işledin hocam iç dünyanda vicdan azabı çektin hep radmin'in farketmesinden korktun bu hatanı ve rüyana girdi geçmiş olsun
  • 04-07-2008, 11:02:58
    #9
    sen kötü bir karabasan görmüşsün, geçmiş olsun.