dün gece rüyamda r10'dan banlandığımı gördüm

üstelik sınırsızdı.
ilk defa r10 rüyama girdi.daha öncede birkez ssh ekranları görmüştüm

işin ilginç tarafı normalde banlayan kişi yazmıyor vbulletinlerde ama benim rüyamda altında banlayan kişi radmin diye yazıyordu
bir an gerçek sandım ha