• 04-07-2008, 01:47:06
    #1
    Evet Arkadaşlar kapı çalsa içeriye kimin gelmesini isterdiniz?
  • 04-07-2008, 01:47:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Paris Hilton
  • 04-07-2008, 01:49:13
    #3
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paris Hilton
    gece gece ne iyi giderdi be Kankamın gelmesini isterdim dertleşmeye ihtiyacım var
  • 04-07-2008, 01:49:33
    #4
    Gözdemin gelmesini isterdim
  • 04-07-2008, 01:49:49
    #5
    Dansöz ! Hep İstemişimdir eve getirmeyi
  • 04-07-2008, 01:50:16
    #6
    Davay davay 🌹
    Bu Mübarek Günde Efendimizin ( s.a.v ) Gelmesini İsterdim
  • 04-07-2008, 01:50:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla bu saatte gelen iye gelmez ya hırsızlıga yada ölüm haberi vermeye gelir bizde hep öyle olmustur ölenlerin haberi gece 2 3 arası gelmiştir
  • 04-07-2008, 01:51:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kayweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bu saatte gelen iye gelmez ya hırsılıga yada ölüm haberi vermeye gelir bizde hep öyle olmustur ölenlerin haberi gece 2 3 arası gelmiştir
    Herşeyi de kötü düşünmeyin canım bu saatte misafir de gelebilir =) En iyis C.Ronaldonun sevgilisi ve/veya Paris
  • 04-07-2008, 01:52:46
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sebastiyan gelsin :)