• 04-07-2008, 01:52:48
    #10
    birinin gelip bir 600 lira kadar vermesini isterdim. kim olduğu önemli değil.

    alttaki sen ne isterdin
  • 04-07-2008, 01:53:07
    #11
    radmin gelsin.seni mod yaptık desin.
    direk sarılır omuzunda ağlarım
  • 04-07-2008, 01:53:48
    #12
    Üstteki; Bill Gates ve TTNET'çinin gelmesini isterdim
  • 04-07-2008, 01:54:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tabi o sakaydı bende istemezmiyim paris hilton un gelmesini ama o aNerGy arkadasda misafir bu gece neyse kardeside bana gelsin
  • 04-07-2008, 01:54:17
    #14
    Milli Piyango Başkanının Gelmesini Ve Trilyonlar Kazandın Demesini İsterdim
  • 04-07-2008, 01:55:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli Piyango Başkanının Gelmesini Ve Trilyonlar Kazandın Demesini İsterdim
    o zor işte cünkü yanımda suan
  • 04-07-2008, 01:56:03
    #16
    Davay davay 🌹
    Hepsi Bir Hayal Kapıya Kimse gelmeyecek
  • 04-07-2008, 01:56:52
    #17
    -Rep veren arkadaş ne mantıkla verdi anlamadım ama sağlık olsun
  • 04-07-2008, 01:57:03
    #18
    kimse gelmesin kapıyı açmaya takatim yok