Ya bunlar Şarkı Söylemek Lazım da ki Ümit Besen'in koçluğğunu yaptığı kızlar değil mi? Iyyy çok havalılar bunlar ya. Bunlar sayesinde kızlardan soğuyacağım valla... :S
Manual'in yoruma aynen katılıyorum da ; ben başka bi noktaya değinicem. Bu arkada yorumu yapan adamın ses tonu ve vurgulamarını acayip gıcık oluyorum. Benzer histe olan varsa,adamı bulalım İstanbul'da çökelim