Manual'in yoruma aynen katılıyorum da ; ben başka bi noktaya değinicem.
Bu arkada yorumu yapan adamın ses tonu ve vurgulamarını acayip gıcık oluyorum. Benzer histe olan varsa,adamı bulalım İstanbul'da çökelim