• 30-06-2008, 19:49:09
    #1
    Az önce msn'de birisi ekledi ve aramızda geçen konuşmayı aynen aktarıyorum:
    Alıntı
    ZorbAA.org:
    pardon kimsiniz?
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    www.internetdevrimi.com sizide bekleriz
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    adım ali
    ZorbAA.org:
    nerden tanışıyoruz?
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    8 msn adresim vardı hepsini
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    birleştirdim
    ZorbAA.org:
    benim de bir operasyon yapma zamanım gelmiş demek ki
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    ne operasyonu
    ZorbAA.org:
    temizlik operasyonu
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    hee beni silme ben artık bunu kullanacam
    ZorbAA.org:
    iyi de sizi tanımıyorum tanımadığım kişiler niye listemde yer işgal etsin...
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    kardeş sitemiz var + programlama + web tasarım+ host + domain yapıyorum
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    belki Bdt Group'u duydunuz
    ZorbAA.org:
    hayır
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    üyelerinden biriyim
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    Bilgisayar Dehaları Topluluğu
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    programlama + web tasarım+ host + domain satıyoruz
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    ve bir çok organizasyonumuz var
    ZorbAA.org:
    iyi kardeşim olabilir, hatta zaire cumhurbaşkanı bile olabilirsin ama ne ben seni tanıyorum ne de sen beni...
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    kardeş tanışalım istersen yani
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    adım kenan
    ZorbAA.org:
    olabilir. bu hiçbirşeyi değiştirmez. sana bir tavsiye madem kendini bigisayar dehası zannediyorsun ve madem host ve domain işi yapıyorsun ilk önce resmi bir dil kullan daha sonra da şu mail adresini doğrula...
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    kardeş bilmiş bilmiş takılmak mı işin yani sie çok umrumda sanki istersen engelle istersen sil seninle adam gibi konuşmaya çalışıyorum bilmişi bilmiş tavırlar git ya sie. ...
    Bu birinci manyak ve bu elemanla bu konuşma geçerken başka birisi daha:
    Alıntı
    "Unutma!!! Nasıl Sensizligi Ben Yaratmadımsa,Tadacagın Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...,:
    s.a
    ZorbAA.org:
    as
    "Unutma!!! Nasıl Sensizligi Ben Yaratmadımsa,Tadacagın Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...,:
    sen nerdendşin ya
    ZorbAA.org:
    Türkiye
    "Unutma!!! Nasıl Sensizligi Ben Yaratmadımsa,Tadacagın Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...,:
    neresinden
    ZorbAA.org:
    içinden
    "Unutma!!! Nasıl Sensizligi Ben Yaratmadımsa,Tadacagın Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...,:

    "Unutma!!! Nasıl Sensizligi Ben Yaratmadımsa,Tadacagın Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak...,:
    AFFERİN
    Ya hep böyleleri beni mi bulur kardeşim! Atlama mangal kömürü gibi özel seçmece galiba. Hani bir laf vardır "Akıllı beni bulmaz, deli dibimden ayrılmaz" diye, işte tam durumu özetleyen cümle bu...
  • 30-06-2008, 19:52:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benide ekliyorlar arada böyle araba kazanmak istermisiniz internet adresi falan veriyor küfür ediyorum gene adres yazıyor bot falan herhalde
  • 30-06-2008, 19:53:32
    #3
    Ekliyorlar iş falan çıkar tanıdıktır falan diye kabul ediyoruz sonra seyire koyulup tipleri seyrediyoruz
  • 30-06-2008, 19:55:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Msn Spamcısı bunlarda
  • 30-06-2008, 19:56:07
    #5
    bu ARALAR spamcılar hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyorum
  • 30-06-2008, 19:58:46
    #6
    fir4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ARALAR spamcılar hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyorum
    Aynen katılıyorum hatta "ana, avrat" diye başlayan ünlü bir Türk atasözünü kendileri için bol bol söylüyorum...
  • 01-07-2008, 00:07:30
    #7
    Zaire Cumhurbaşkanı bile olsa adamı silecen haa
  • 01-07-2008, 00:15:13
    #8
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    adım ali
    shadedds@internetdevrimi.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    adım kenan
  • 01-07-2008, 00:16:38
    #9
    kardeş sitemiz var + programlama + web tasarım+ host + domain yapıyorum