Hep beni mi bulur ya - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hep beni mi bulur ya
15
●
470
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hep beni mi bulur ya
1
2
01-07-2008, 00:39:37
#10
sft_eses
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nerde o eski spamcılar
Ortam çok bozuldu çok
01-07-2008, 00:40:44
#11
limontasarim
Abi önce ali sonra kenan olmuş yalnız oraya dikkat
01-07-2008, 06:21:17
#12
ZorbAA
o ali ve kenan olayı hiç dikkatimi çekmemişti siz söylemeseniz
02-07-2008, 15:56:45
#13
Hibrahim
H4k4nn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kardeş sitemiz var + programlama + web tasarım+ host +
domain yapıyorum
domain yapıyomus
03-07-2008, 23:22:36
#14
apprentice
Üyeliği durduruldu
ikinci diyalog süpermiş
04-07-2008, 00:38:58
#15
xlenonz
yok hep beni buluyor seni değil.
adam gece 04.00 da geldi ptt den para yatırdım serveri ne zaman açıcaksınız diye girdi konuşmaya ilk defa eklemiş hemde beni , sabah baktım tabiki para yoktu
04-07-2008, 00:40:02
#16
SS9
İsim diyolağına baya güldüm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler