R10'a rakip platform oluşturuyorum.
32
●2.471
- 23-09-2018, 19:05:08Buradan hem fikir önerilerini almak hemde burayı benim platformum R10 ile baş edebilecek seviyeye gelene kadar yapacaklarımı, bana ve R10'a katkı sağlayacak şekilde rekabeti güzel bir şekilde arttırıcı hamleleri, tavsiyeleri buradan paylaşarak gerekli önerilerin veya maddi ortaklıkların , güzel bir sirkülasyon sağlamış oluruz.
- 23-09-2018, 19:16:21İzlemedeyim fikirleri
Rakip olmak için nasıl fikirlerin var merak ettim


