• 23-09-2018, 19:25:39
    #10
    Daha öncede kurmuslardi : ))
  • 23-09-2018, 19:31:01
    #11
    Moderatör
    ben ortak olurum çalışmaktan yoruldum burada hem deneyimimde var
  • 23-09-2018, 19:32:10
    #12
    Reveloper
    yaz ihtiyar patates, janjanlı kağıt, haşhaş bide para sayma makinesi
  • 23-09-2018, 19:33:19
    #13
    r11 mi ?
    yeminle benim aklıma gelmişti
  • 23-09-2018, 19:33:54
    #14
    Moderatör
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz ihtiyar patates, janjanlı kağıt, haşhaş bide para sayma makinesi

    Sen neden benim yorum attığım her konunun altına gelip bi espri yapma çabasındasın paylaşım ekibi üyemiz?
  • 23-09-2018, 19:37:23
    #15
    Reveloper
    SAEC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen neden benim yorum attığım her konunun altına gelip bi espri yapma çabasındasın paylaşım ekibi üyemiz?
    baktım seviye düştü yükseltmeye geldim 😏
  • 23-09-2018, 19:38:14
    #16
    Moderatör
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baktım seviye düştü yükseltmeye geldim 😏
    seni arkadaşın kuracağı siteye alalım,orda ekibin çıtasını yükseltirsin tam senlik fikir asdfashdaf
  • 23-09-2018, 19:39:49
    #17
    r10'a rakip olmak için formülü veriyorum

    - En az birkaç kişilik bilgili ekip
    - Havuz sistemi
    - 2fa güvenlik

    bunları yaparsanız ciddi bir şekilde rakip olabilir hatta geçebilirsiniz bana göre. Yoksa klasik vbulletin forum kurup, kategoriler oluşturup, gelin takılın demekle olmuyor malesef.
  • 23-09-2018, 19:42:09
    #18
    Şu lazım bu lazım hepsini boş ver herkes bir şey söyleniş ama kimse neden seni tercih edeceğimizi düşündüğünü söylememiş. ben sorayım neden sen ?