R10'a rakip platform oluşturuyorum.
32
●2.471
- 23-09-2018, 19:33:54Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen neden benim yorum attığım her konunun altına gelip bi espri yapma çabasındasın paylaşım ekibi üyemiz? - 23-09-2018, 19:37:23baktım seviye düştü yükseltmeye geldim 😏SAEC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2018, 19:38:14seni arkadaşın kuracağı siteye alalım,orda ekibin çıtasını yükseltirsin tam senlik fikir asdfashdafBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2018, 19:39:49r10'a rakip olmak için formülü veriyorum
- En az birkaç kişilik bilgili ekip
- Havuz sistemi
- 2fa güvenlik
bunları yaparsanız ciddi bir şekilde rakip olabilir hatta geçebilirsiniz bana göre. Yoksa klasik vbulletin forum kurup, kategoriler oluşturup, gelin takılın demekle olmuyor malesef.
