R10'a rakip platform oluşturuyorum.
32
●2.471
- 23-09-2018, 20:19:59Ortaya 1 milyon'da koysan tutmaz. Kökten kemikten gelen birşey ben alışmışım, güvenmişim r10a elim Diğer forumları yazmıyor r10 yazıyor oysa diger forumlar'da büyük bir forum r10 tercih ederim.3 kişi bunu beğendi.
- 23-09-2018, 20:25:49Hepinize çok teşekkür ediyorum olumlu veya olumsuz yaptığınız her yorumun bir katkısı ve faydası var. Yönetici olarakta normal kullanıcı olarakta yapılan olumlu, olumsuz yorum, hiç kaale alınmamaya göre bile çok ciddi bir katkı.
Amacım sadece webmaster sektöründe bir platform kazancından kendime pay edinmek değil. ( Elbetteki maddi pay edinme gayemde çok ciddi ) Rakip kelimesini kullanmamdaki neden konuda yazıldığı gibi eksikliklerin barındırılabildiği bir alternatif olabilmek bu sayede başarılı olabilirsem hem elde edeceğim gelir hem rekabet sayesinde herkesin kazançlı çıkması. - 23-09-2018, 20:26:19Ne forumlar vardi kayboldu gitti. Eskiden iyinet varken wm araci forumu acildiginda tenezzul edip uye olmamistik. Sonuc ortada iyinet tozlu sayfalara karisti wm araci yukseldi tabi ama r10 u gecmek zor once diger siralardaki forumlari gecin hocam.
R10 bolum sonu canavari gibi bir rakip sizin icin tek basina zirvede
- 23-09-2018, 20:35:26Rakip farkli bir kelimedir hangi cümlenin içinde kullanırsan ona göre anlam alacaktır. Sizin buradaki söyleminiz aslında alternatif yaratmaktır ama bir alternatif yaratacaksanız ilk soru buna ihtiyaç varmı olmalıdır. ilk mesajımda,da belirttim neden sizi seçelim ?pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da eksiklikler varmı ! varsa sebepleri nelerdir. Belkide sizin eksiklik dediğiniz olayın bambaşka bir sebebi olabilir. Sonuçta yönetimdeki insanların ne yaptıklarını bilemeyiz bizim eksiklik diye düşündüğümüz şeyin aslında başka bir amacı olabilir. Siteyi yönetmeyi denemeden bilemeyiz
- 23-09-2018, 20:55:50AdministratorEminmisinFlexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar r10 da olursa ? Öyle planlarımız var bizimde 😁
Bu arada konuyu açan arkadaşın 5 itraderi var %86 itrader skoru Allah açacağı platformda ticaret yapacakların yardımcısı olsun
Moderatorler konuyu maxi geyik kategorisine aktarıp yeniden aktif edebilirler. - 24-09-2018, 15:21:29Hacı arkadaşta İzmir'li hemşerimiz yaniCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer webmaster platformuda izmirden çıkma hem.. Bi bakmışsın oluvermiş

diğer webmaster platformuda izmirden çıkma hem.. Bi bakmışsın oluvermiş