ANTEPLİ Tanıma Rehberi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ANTEPLİ Tanıma Rehberi
22
●
803
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ANTEPLİ Tanıma Rehberi
1
2
3
17-05-2009, 05:05:32
#19
stCre3p
bende antepliyim ama malesef ayırt edemiceginize bahse girerim.
ama şiveleri gerçekten güzel bence
etmidin demidin gelmidin gitmidin ahah
bahse girmek isteyenler eklesin proflmden msn adresimi ciddiyim arkadaşlar
17-05-2009, 19:26:50
#20
enes899
Üyeliği durduruldu
9. madde beni bitirdi.
17-05-2009, 20:38:04
#21
aLp3r
agam iki hanek ededik, bögün getmen mi gereki
az önce bu konuşma geçti arkadaşla aramızda
özledim memleketimi
18-05-2009, 01:06:51
#22
MicroChip
çekerken millet beni mi çekiyo diye ters ters bakıyodu..bu kadar çekebildim..daha öğlen hiç biyer gözükmüyodu
yürüyerk çektiğim için bulanıklar biraz..
----
18-05-2009, 04:36:51
#23
stCre3p
en büyük park sanırım orası yanlışmıyım yoksa
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler