bende antepliyim ama malesef ayırt edemiceginize bahse girerim.

ama şiveleri gerçekten güzel bence etmidin demidin gelmidin gitmidin ahah

bahse girmek isteyenler eklesin proflmden msn adresimi ciddiyim arkadaşlar