• 18-06-2008, 13:26:11
    #28
    sunucuoptimizasyon.com
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o adam bende ekliydi ya benle niye muhabbet etmiyorsun beni begenmiyormusun
    sende sponsor arayan tip yok gülüm
  • 18-06-2008, 13:27:59
    #29
    Piyasada bu türde aklınca hizmet sağlayan, sponsor olduğu sitelerin veritabanlarını aşırmak veya gelirine ortak olmaya çalışan çok fazla çocuk var. Çocuk diyorum, aklı başında yaşını almış kimse böyle saçmalıklar yapmaz. Neyse adı üstünde Çocuk Tiyatrosu, ben konuk oyuncuyum.
  • 18-06-2008, 13:39:47
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunu taniyorum daha dogrusu tanimistim.
    Kendini birsey sanan salagin tekidir.
    Nick'te xxxhost yazan birine nasil sponsorluk teklif eder anlamis degilim
  • 18-06-2008, 14:17:43
    #31
    Merhbalar : Konunun maxigeyik 'de devam etmesi daha uygun (konu icerigi ve atilan mesajlar), o yuzden tasidim.

    iyi calismalar.
  • 18-06-2008, 15:11:04
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Msn adresine koptum web_core_duo
  • 18-06-2008, 15:27:29
    #33
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında gençliğimizin bu üzücü durumuna dayanamıyorum. Bu kadar mı kötü durumda bu sektör. Kitap olacak, tiyatroda oynayacak kadar malzeme çıkıyor her gün.
    Dediğin gibi Ersin Koç, sektör berbat durumda. Ağlanacak halimize gülüyoruz, geyik çeviriyoruz. Ama yapabileceğimiz birşey yok, elden birşey gelmiyor.
  • 18-06-2008, 15:45:30
    #34
    ulan koptum vallahi ya 500 getiriyorsa 600 götürüyor... kahveye girdik falan bomba olmus .
  • 18-06-2008, 16:07:54
    #35
    Ya gözlerim yaşarmasa daha bunun 3-5 katı log birikirdi. Ama tam yerinde koydum lafı. Doktor sana da 1 YTL yazdım. İster bir fakire ver, ister cebe at.
  • 18-06-2008, 16:21:53
    #36
    abacus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhbalar : Konunun maxigeyik 'de devam etmesi daha uygun (konu icerigi ve atilan mesajlar), o yuzden tasidim.

    iyi calismalar.
    çok isabetli hocam konu daha bir anlam kazandı