projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında gençliğimizin bu üzücü durumuna dayanamıyorum. Bu kadar mı kötü durumda bu sektör. Kitap olacak, tiyatroda oynayacak kadar malzeme çıkıyor her gün.
Dediğin gibi Ersin Koç, sektör berbat durumda. Ağlanacak halimize gülüyoruz, geyik çeviriyoruz. Ama yapabileceğimiz birşey yok, elden birşey gelmiyor.