abacus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhbalar : Konunun maxigeyik 'de devam etmesi daha uygun (konu icerigi ve atilan mesajlar), o yuzden tasidim.

iyi calismalar.
çok isabetli hocam konu daha bir anlam kazandı