Konu
Ne günlere kaldı bizimhost :)
18-06-2008, 16:21:53
#36
Sener
abacus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhbalar : Konunun maxigeyik 'de devam etmesi daha uygun (konu icerigi ve atilan mesajlar), o yuzden tasidim.
iyi calismalar.
çok isabetli hocam konu daha bir anlam kazandı