Satılık r10 davetiye - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık r10 davetiye
60
●
4.918
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Satılık r10 davetiye
1
2
3
4
5
6
7
19-04-2018, 21:17:56
#37
Timnet
bugün yolumuzu bulduk
yokmu başka alan
banlanmama garantili
şu saatten sonra gelenlere davetiye yanında +50 itrader hediye
19-04-2018, 22:52:01
#38
Khloros
Hocam reklam alanı satıyor musunuz? Şu tepedeki 2 reklamı kaldırıp sitemin reklamını yapmak istiyorum. Ölçüler: 1920x1080
20-04-2018, 00:38:07
#39
eceolcay
hahhaa sinirlerim bozuldu. nasıl yaa
niye böyle bişey yapıyosunuz? r10 daki dolandırıcılar az geldi, yenileri eklensin diye mi
20-04-2018, 00:42:22
#40
XFQ
davetiyemi aldım anında teslim etti. 7 kavanozda bal yolladı. Şuan ballar elimde. Bir elim balda diğer elim r10da
20-04-2018, 00:44:57
#41
evrenaydn
Hocam bizim arkadaş da sizden 2 davetiye almış bizim 3. olacak rica etsem bir güzellik yapabilir misiniz. Çevremiz de var belki bayilik alabiliriz
20-04-2018, 01:17:20
#42
MeMoLi
şikayetçiyim satdıgı r10 davetiyesini bir şekilde geri aldı.Paramız boşa gitti
20-04-2018, 01:19:06
#43
SeaMs
250 adet davetiye hakkı alındı, güvenilir arkadaş.
Güvenmeyenler için kanıt:
20-04-2018, 10:20:35
#44
hepyasemin
son olurla birlikte detaylar PM lütfen
20-04-2018, 11:23:15
#45
MuratSuhaMakal
20 davetiye aldım yatırım amaçlı, önce bitcoin sonra çiftlik bank malum çok battık. İnşallah buradan yüzümüz güler.Yanında gelen ballar çok kaliteli değil yemeyi düşünmüyorum.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler