Konu
Satılık r10 davetiye
20-04-2018, 11:23:15
#45
MuratSuhaMakal
20 davetiye aldım yatırım amaçlı, önce bitcoin sonra çiftlik bank malum çok battık. İnşallah buradan yüzümüz güler.Yanında gelen ballar çok kaliteli değil yemeyi düşünmüyorum.