• 15-06-2008, 00:38:39
    #10
    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana düşmez fakat maxigeyik'te olsa açılan başlıklara bakıyorum, iyice sıradan forumlarda açılan başlıklara benziyor. Eskiden maxigeyik'te bile orjinal başlıklar olurdu..
    Tanımlı seNi seviyoruma ilginç cevapLar.. - Google'da Ara

    Başlık için önerin varsa değiştirebilriz ama bu konuya daha orjinal nasıl bi başlık olabilirdi merak ettim
  • 15-06-2008, 00:43:16
    #11
    Seni Seviyorum : hangi beni ? bir ben daha var benden içeri
  • 15-06-2008, 03:45:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    seni seviyorum : ne mutlu sna .P