Konu
seNi seviyorum ` a iLqinç cevapLar..
15-06-2008, 00:38:39
#10
McCOY35
Outface adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana düşmez fakat maxigeyik'te olsa açılan başlıklara bakıyorum, iyice sıradan forumlarda açılan başlıklara benziyor. Eskiden maxigeyik'te bile orjinal başlıklar olurdu..
Tanımlı seNi seviyoruma ilginç cevapLar.. - Google'da Ara
Başlık için önerin varsa değiştirebilriz ama bu konuya daha orjinal nasıl bi başlık olabilirdi merak ettim