Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana düşmez fakat maxigeyik'te olsa açılan başlıklara bakıyorum, iyice sıradan forumlarda açılan başlıklara benziyor. Eskiden maxigeyik'te bile orjinal başlıklar olurdu..
Tanımlı seNi seviyoruma ilginç cevapLar.. - Google'da Ara

Başlık için önerin varsa değiştirebilriz ama bu konuya daha orjinal nasıl bi başlık olabilirdi merak ettim