sahibinden satılık plaka :A - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sahibinden satılık plaka :A
19
●
887
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
sahibinden satılık plaka :A
1
2
3
08-09-2006, 03:15:12
#1
zedrh+
Misafir
aramızda ilgilenen ipneler olabilir örnek vermeye gerek yok herkes anladı
08-09-2006, 03:20:06
#2
Black1
zuhahahaha
adam anlamını bılmıyodur bence
bılse bınmez o arabaya
08-09-2006, 03:21:40
#3
<%OcaliptuS%>
bencede onun sahibinde bi iş var
tam ipne arabası
08-09-2006, 03:27:05
#4
rnmks
ehehe walla adam intahar etsin daha iyi ...
bizim burdada 34 BNE XX palaka war xx yazdım bi tanıdıgımın cunku
adamın biri gelip 34
İ
BNE XX yapmıs kalemle
i
harfini yazmıs 1 gün hark etmemiş işe gidince arkadasları sölemiş
08-09-2006, 03:35:27
#5
VEGA
Fatal error: Call to undefined function: sqlgetx() in /usr/home/resimlik/public_html/links/utandran-plaka/index.php on line 36
08-09-2006, 03:35:56
#6
zedrh+
Misafir
sorun yok vega tekrar dene
08-09-2006, 03:38:30
#7
VEGA
düzelmiş , acaba diyorum manson'a gidermi bu plaka
08-09-2006, 03:39:20
#8
zedrh+
Misafir
Vega adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
düzelmiş , acaba diyorum manson'a gidermi bu plaka
manson veya kos için ideal
08-09-2006, 03:42:55
#9
VEGA
yok kos ayrı onunla senin aranda bişiler duydum o yüzden onu söylemedim alınganlık çıkmasın diye.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler