Konu
sahibinden satılık plaka :A
08-09-2006, 03:27:05
#4
rnmks
ehehe walla adam intahar etsin daha iyi ...
bizim burdada 34 BNE XX palaka war xx yazdım bi tanıdıgımın cunku
adamın biri gelip 34
İ
BNE XX yapmıs kalemle
i
harfini yazmıs 1 gün hark etmemiş işe gidince arkadasları sölemiş