• 09-06-2008, 18:36:12
    #1
    xxxx
  • 09-06-2008, 18:41:14
    #2
    Tüm şubeleri saymış maşallah
  • 09-06-2008, 18:41:48
    #3
  • 09-06-2008, 18:47:24
    #4
    :d:d:d
  • 09-06-2008, 18:50:17
    #5
    aynen gülmekten kırıldım
  • 09-06-2008, 23:19:04
    #6
    Yurdum insanı +rep
  • 13-06-2008, 17:52:55
    #7
    gerçekten komedi ama, haberturkün blogunda gördüm ekliyim dedim
  • 13-06-2008, 18:07:42
    #8
    ehuehehueh ama adam doğru yapmış.
  • 13-06-2008, 18:09:29
    #9
    ahuaha yarıldım