Önce yazıyı oku :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Önce yazıyı oku :D
19
●
486
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Önce yazıyı oku :D
1
2
3
13-06-2008, 18:11:28
#10
iBiL
Üyeliği durduruldu
13-06-2008, 18:12:26
#11
ecosu
auhauhauha insanımızı seviyorum olmadık zamanlarda kahkahaya boğabiliyo +rep
13-06-2008, 18:18:11
#12
HayaleT_alp
bari düzgün yazsa Ankara'yı (a) unutmuş
13-06-2008, 18:18:30
#13
KingMania
hahaha süper, A harfi yok ama
Le(a)sing
13-06-2008, 18:18:39
#14
appps
zuhaaa
:
13-06-2008, 18:21:37
#15
maRLonTR
13-06-2008, 18:21:48
#16
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eğer doğru yazsalardı inandırıcı olabilirdi...
leasing kelimesini okunduğu gibi yazmışlar diyor.yani lizing
ama okunduğu gibi yazdıklarına bakarsak lesing çıkıyor.ama lizing olmalıydı.
neyse geyiğin içine etmiyeyim
13-06-2008, 18:30:36
#17
Sesiyada1903
adamlar haklı
13-06-2008, 19:36:50
#18
zlatan
:asda:
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler