• 30-01-2018, 02:49:37
    #1
    Merhabalar
    Bu hikayeyi nerden duydum, kim anlattı veya ben eskiden kafamdamı kurmuştum hiçbir bilgim yok ama biryerlerden aklımda kalmış ve çok sevdiğim bir hikayedir. Doğruluğu veya yanlışlığı konusunda kesinlikle emin değilim sadece aklımda böyle bir hikaye kalmış ve anlatıyorum iyi okumalar
    R10 forumunun ilk kurucularından olan abimiz o zamanlar bu forum için çok emek harcar ve forumu meşhur eder. Birde bu abimizin gözünden sakındığı sevgilisi vardır karşılıklı olarak çok güzel bir aşk yaşarlar ve çok mutlulardır. Bu aşk yavaş yavaş evlilik aşamasına doğru ilerlemektedir.
    Ancak bir sorun var abimizin evlenmek ve geçimini sağlamak için yeterli birikimi yok. Durumun farkına varan abimiz hemen elindeki para eden siteleri satılığa çıkarır ve bu siteleri çok güzel bir fiyata satar ve evliliğe rahat bir adım atmış olur.
    İlginç olan yanı şimdi başlıyor. Bu abimiz siteleri satmadan önce hepsine bizim meşhur pixeli yerleştiriyor ve içine sevgilisi için küçük bir not bırakıyor. "Herşeyi sana yazdım,herşeye seni yazdım" Ne kadar ince bir davranış.
    Ve siteler satıldığında sözleşme yapılıyor. Site kimin eline geçerse geçtin pixel siteden kaldırılamaz ve kaldırılması suç teşkil eder.

    Okuduğunuz için teşekkürler. Böyle bir hikaye varmı yoksa benmi şizofrenim biri beni aydınlatsın
  • 30-01-2018, 02:56:47
    #2
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Bu hikayeyi nerden duydum, kim anlattı veya ben eskiden kafamdamı kurmuştum hiçbir bilgim yok ama biryerlerden aklımda kalmış ve çok sevdiğim bir hikayedir. Doğruluğu veya yanlışlığı konusunda kesinlikle emin değilim sadece aklımda böyle bir hikaye kalmış ve anlatıyorum iyi okumalar
    R10 forumunun ilk kurucularından olan abimiz o zamanlar bu forum için çok emek harcar ve forumu meşhur eder. Birde bu abimizin gözünden sakındığı sevgilisi vardır karşılıklı olarak çok güzel bir aşk yaşarlar ve çok mutlulardır. Bu aşk yavaş yavaş evlilik aşamasına doğru ilerlemektedir.
    Ancak bir sorun var abimizin evlenmek ve geçimini sağlamak için yeterli birikimi yok. Durumun farkına varan abimiz hemen elindeki para eden siteleri satılığa çıkarır ve bu siteleri çok güzel bir fiyata satar ve evliliğe rahat bir adım atmış olur.
    İlginç olan yanı şimdi başlıyor. Bu abimiz siteleri satmadan önce hepsine bizim meşhur pixeli yerleştiriyor ve içine sevgilisi için küçük bir not bırakıyor. "Herşeyi sana yazdım,herşeye seni yazdım" Ne kadar ince bir davranış.
    Ve siteler satıldığında sözleşme yapılıyor. Site kimin eline geçerse geçtin pixel siteden kaldırılamaz ve kaldırılması suç teşkil eder.

    Okuduğunuz için teşekkürler. Böyle bir hikaye varmı yoksa benmi şizofrenim biri beni aydınlatsın
    dogrumu yalanmi bilmem ama guzelmis
  • 30-01-2018, 03:02:01
    #3
    Merakimi cezbetti. Forum disinda hangi sitelerde vardir acaba bu noktacik ?
  • 30-01-2018, 03:13:13
    #4
    r10'nun nasıl oluştuğunu bilmek istiyorsanız

    Burayı okuyunuz:

    https://www.r10.net/off-topic/717099...-roportaj.html
  • 30-01-2018, 03:59:43
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Şu yalan Dünya!da bana atan bi tek o var. Görünce seviniyor insan bizi de seven var diye
  • 30-01-2018, 04:18:08
    #6
    TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'nun nasıl oluştuğunu bilmek istiyorsanız

    Burayı okuyunuz:

    https://www.r10.net/off-topic/717099...-roportaj.html
    Hikayeyi hiç duymadım
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bi önerim vardı hatırlarsanız iletişim havuzu diye bu bu soruna çözüm olmazmı?
    r10.net i kurumsallaştırmayı artık daha sık düşünür olduk. Ücret karşığı görev yapacak kişiler problemler ile ilgilendirtmeyi düşünüyoruz.
    Hala maaş almıyoruz ))
  • 30-01-2018, 04:21:09
    #7
    Galiba en çok bana kalp atıyor. Mübarek fareyi mıknatıs gibi çekiyor sanki. Yada tam tersi Bazen öyle zamanlar oluyor ki, yazıya odaklanmışım. Konsantre tavan yani... Şlap kalpler havada uçuyor.
  • 24-06-2018, 00:10:43
    #8
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba en çok bana kalp atıyor. Mübarek fareyi mıknatıs gibi çekiyor sanki. Yada tam tersi Bazen öyle zamanlar oluyor ki, yazıya odaklanmışım. Konsantre tavan yani... Şlap kalpler havada uçuyor.
    Aynen öyle
  • 24-06-2018, 00:15:52
    #9
    Hocam bu hikaye sizin kendi öz şizofrenliğinizden çıkmış Şaka maka güzel hikaye olmuş