• 19-11-2017, 21:05:22
    #19
    Kuşum Aydın r10'da derken, meşhur bir *********** var bu nickte r10'a dadandı zannettim.
  • 19-11-2017, 21:07:41
    #20
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi etti...
    Kendi ayağına sıkmış
  • 19-11-2017, 21:17:25
    #21
    Forumu kirletmeyeydi iyiydi.
  • 19-11-2017, 22:00:05
    #22
    Gtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßaşlıktaki KUŞUM AYDIN yazısını görünce, ßende sandım sanatcı kuşum aydın r10 da
    Sen yapma bari hocam lütfen. Bak rica ediyorum
  • 19-11-2017, 22:15:34
    #23
    atkn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yapma bari hocam lütfen. Bak rica ediyorum
  • 19-11-2017, 22:38:07
    #24
    Enteresan
  • 19-11-2017, 22:58:54
    #25
    iyisite.NET
    Heee gel gir gel.
  • 20-11-2017, 18:18:13
    #26
    Mizah çok iyi
  • 20-11-2017, 19:21:52
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlık harika hit rekoru kırar