Gtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßaşlıktaki KUŞUM AYDIN yazısını görünce, ßende sandım sanatcı kuşum aydın r10 da
Sen yapma bari hocam lütfen. Bak rica ediyorum