• 18-05-2008, 00:58:20
    #1
    Misafir
    şimdi bende kayıtlı sergeybrin@live.com mail adresi var

    bu adresle adsense'in amerika ekibine

    " Whats up guys"

    diye mail atsam , neolur?

    az önce atayım dedimde tırstım

    bide bu maille adsense başvurusu yapsam
  • 18-05-2008, 00:59:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ebeninkini görmek istemiyosan atma
  • 18-05-2008, 01:03:31
    #3
    Misafir
    kararsız kaldım ama adsense basvurusu yapcam banlanınca inş banlanmam ama
  • 18-05-2008, 01:27:49
    #4
    bi denesene allah aşkına
  • 18-05-2008, 08:30:23
    #5
    Galiba mail atmis r10a talimat vermisler banlanmis
  • 18-05-2008, 15:40:14
    #6
    Aşağıdaki olur.

    gorursun sen ebeninkini
  • 21-05-2008, 10:38:16
    #7
    Misafir
    bende merak ediorum ama durun bakem net cafeden atarım yarın bi sergeybrin den bide larrypage den
  • 21-05-2008, 13:54:52
    #8
    Bence günde binlerce böle mail aliyorlardir emin ol cvp gelmicektir