Adsense bi mail atsamm .. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense bi mail atsamm ..
7
●
260
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Adsense bi mail atsamm ..
18-05-2008, 00:58:20
#1
GosuNinja
Misafir
şimdi bende kayıtlı
sergeybrin@live.com
mail adresi var
bu adresle adsense'in amerika ekibine
" Whats up guys"
diye mail atsam , neolur?
az önce atayım dedimde tırstım
bide bu maille adsense başvurusu yapsam
18-05-2008, 00:59:59
#2
Datab0y
Üyeliği durduruldu
ebeninkini görmek istemiyosan atma
18-05-2008, 01:03:31
#3
GosuNinja
Misafir
kararsız kaldım
ama adsense basvurusu yapcam banlanınca
inş banlanmam ama
18-05-2008, 01:27:49
#4
Abraxas
bi denesene allah aşkına
18-05-2008, 08:30:23
#5
umteka
Galiba mail atmis r10a talimat vermisler banlanmis
18-05-2008, 15:40:14
#6
BEYZADE
Aşağıdaki olur.
gorursun sen ebeninkini
21-05-2008, 10:38:16
#7
GosuNinja
Misafir
bende merak ediorum ama durun bakem net cafeden atarım yarın bi sergeybrin den bide larrypage den
21-05-2008, 13:54:52
#8
cRueL
Bence günde binlerce böle mail aliyorlardir emin ol cvp gelmicektir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler