şimdi bende kayıtlı sergeybrin@live.com mail adresi var

bu adresle adsense'in amerika ekibine

" Whats up guys"

diye mail atsam , neolur?

az önce atayım dedimde tırstım

bide bu maille adsense başvurusu yapsam