• 07-12-2016, 03:31:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    gece uzun çalışmalarımızdan dolayı sürekli fırınlarda poğaça alıp stok yapıyordum bende kafama koydum ve bu gece fırın poğaça yapmayı başardım

    sizce gece poğaça yenir mi.?

  • 07-12-2016, 03:35:47
    #2
    Fena görünmüyor, afiyet olsun
  • 07-12-2016, 03:36:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fena görünmüyor, afiyet olsun
    Teşekkürler
  • 07-12-2016, 03:36:32
    #4
    Afiyet olsun gece yenir ama hatırası kalır, göbek olarak.
  • 07-12-2016, 04:03:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Taze bir çay ilede bu keyfi taçlandırdınız umarım
  • 07-12-2016, 05:04:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Rise adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taze bir çay ilede bu keyfi taçlandırdınız umarım
    Aynen öyle
  • 07-12-2016, 10:09:36
    #7
    Mesaj saati manidar

    Bugün, 03:31:31

    Güzele benziyor, afiyet olsun.
  • 07-12-2016, 14:07:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bizsiz yenirmi hiç
  • 07-12-2016, 14:55:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj saati manidar

    Bugün, 03:31:31

    Güzele benziyor, afiyet olsun.
    Şansa denk geldi inan hiç aklıma gelmedi.) Bilerek yapılmadı yani