Merhaba Arkadaşlar,

gece uzun çalışmalarımızdan dolayı sürekli fırınlarda poğaça alıp stok yapıyordum bende kafama koydum ve bu gece fırın poğaça yapmayı başardım

sizce gece poğaça yenir mi.?