• 27-04-2008, 23:41:28
    #1
    Arkadaşlar kız arkadaşımın doğum gününü kutlamak için bu gece 00.00'da bir mesaj çekeceğim bildiğiniz, sevgili için olan güzel mesajları yazar mısınız
  • 27-04-2008, 23:43:52
    #2
    Yaz işte içinden geleni hazır olunca samimiyeti kalmıyor..İnan bana diğer tüm mesajlardan daha etkili olur kendi cümlelerin..
  • 27-04-2008, 23:44:35
    #3
    doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara diyebilirsin
  • 27-04-2008, 23:44:51
    #4
    "Doğum Günün Kutlu Olsun."
  • 27-04-2008, 23:45:12
    #5
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz işte içinden geleni hazır olunca samimiyeti kalmıyor..İnan bana diğer tüm mesajlardan daha etkili olur kendi cümlelerin..

    Öyle ama onlardan örnek alarak güzel bişeyler çıkartcam ortaya
  • 27-04-2008, 23:47:37
    #7
    Hocam çoğu sitedeki mesajlar birbirleriyle aynı ve aradığım tarzda bişey yok malesef
  • 27-04-2008, 23:53:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    " Bugün sana göre farklı birgün.. Ama bana göre her zamanki gibi aynı. Bugünün özel birgün olduğunu düşünüyorsun, oysa sen sadece bugün değil, hergün özel ve farklısın benim için.. Doğum günün kutlu olsun. "
  • 28-04-2008, 00:00:37
    #9
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Bugün sana göre farklı birgün.. Ama bana göre her zamanki gibi aynı. Bugünün özel birgün olduğunu düşünüyorsun, oysa sen sadece bugün değil, hergün özel ve farklısın benim için.. Doğum günün kutlu olsun. "
    00.00 herkese teşekkür ederim bunu gönderdim