• 28-04-2008, 00:02:03
    #10
    1. 160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.
    2. 365 sayfalık bir öykü daha başlıyor, Her güne bir yaprak sakla, Her yaprağa bir öykü sığdır mutluluk de adına. NICE GUZEL OYKULER SENIN OLSUN. IYI KI DOGDUN
    aslında bunlarda fena değilmiş.
  • 28-04-2008, 02:02:48
    #11
    ilk kezmi doğum günü kutlucaksınız birlikte yoksa daha fazlamı ?
  • 01-05-2008, 08:09:06
    #12
    NFServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kezmi doğum günü kutlucaksınız birlikte yoksa daha fazlamı ?
    Nasi yani ?
  • 01-05-2008, 08:33:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    umteka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasi yani ?
    Birlikte kutladığınız ilk doğum günü mü? Yoksa bundan daha önce yine birlikte doğum gününü kutladınız mı? diye soruyor olsa gerek
  • 01-05-2008, 08:59:06
    #14
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birlikte kutladığınız ilk doğum günü mü? Yoksa bundan daha önce yine birlikte doğum gününü kutladınız mı? diye soruyor olsa gerek
    Galiba