banada cok super yorumlar geliyor keske kaydetseydım bende.
Siteme yapılan komik yorumlar :D
24
●673
- 21-04-2008, 21:00:48Bunları onayladım ben şu an hepsi sitemde. vaktim oldukça komikleri seçmeye devam ederimMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2008, 20:40:59****.q.q.q nerden indircez yaaaa bu arada ateşli kızlar xxxxxx@hotmail.com bu ne la
- 22-04-2008, 20:44:10bu programı yapan güzel sesleri duymamza da yardımcı olan bir firmadır aile adına çok teşekkür ederim. ayrıca bu program yapımında emeği geçen tüm işçilerede burdan kucak dolusu öpücük gönderiyorum saygılarım faruk
işte gerçek bir genç! FAruuuuk gel hadi baban geldi, yemek yicez... - 22-04-2008, 21:14:05Bunlarda benden enstantenerl site bir emo sitesidir doğal olarak bütün özenti geçnlık boyle saçma salak yazı yazan tipler yorum yapıyor
türkçe dilinin içine etmekden başka bir iş yapmıyor bunlar , parantez içinde yorumladım 
*
rica etsem bana yardım eder mısınız sırf saclarımı bole ypmk ıcın 6 senelık saclrımı kısa kestrdım dıkıorm ama bole yuapmıorum rıca etsem yrdım eder mısınız nolur bende emocuyum benımle ıletısıme gecın nolur adresım***@hotmail.de bu arada özent gecnlige lafım agzını topla ole konus gerzek nede olmasın ben hukuk goırencısıyım mesela emo cularad laf atme pasıfık ınsan senı ***
* ayH bnCede aCaiP yaqusuqLuLarr xD xD (ne demek istiyorsa)
* kujum penüm shoq DadLusun yeyüm phen senü **@hotmail.com msn eqleysen sevünüyüm hayadum penüm ok :P:P:P ( oha)
* ****rım susun *** ( arkadaş websitelerınde konuşmayı icat etmış)
*
ya warya aslında sizin gibi tipleri uyuz oluyorum ama sizin türünüzden bir kızla çıkıyorum şuan *** şeytan dioki………… nese aslında bnm saçlarımda uzun bende bir samanlar bas gitar çaldım zewkli bi iş ama sarmadı beni ben aslında R&B sewerim o tarz kıs arkadaşımın sayesinde sisleride sewmeye başlıyorum şunu dimm size aslında bendemi size özensem yaa:


bnmde sol kulamda 4tane delik war sağda bişi yok bide sırtımda kompile döwme war offffffffffffffff ne zor işmiş bu emocu olmakk yaaa nesee baylar bayanlar sizi öpüyorum by.ssss ( hiç değilse özenti olduğu kabul edıyor)
* pehNdE SefqüLümde emoushh yarDumhh isterSehnizz €derishh xD ( adresini alıp gidip sopayla kafasına vuracaksın böyle tiperin)
* aaaaaa ßişeyh dijemmhh ßenim foDom da fary ßurda :s 8. sıraDaqie phenüm Fody :s NerhDen aldınız qiee??foRumdan mee?? ( çözemedım ama türkçe olmadığı kesın)
* hastayım sana :-)))
* kızın şaçları çok güsel bn öle yapsam okuldan atarla buna bşi demiyolarmı acaba( sanırım orta2 ye gidiyr)
* Sunuda soyliyim 9. fotodakiler yani ayabie grubu erkekler kiz degiller! ( Kız Emolar başlığında bir erkek karışmış zaten bu emoların erkeği kızı belli olmuyor malum
)
Neyse şimdilik bu kadar yeter sanırım bu gençlik nereye gidiyor böyle ya
)