• 25-01-2016, 22:21:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce forumun en altındaki ipucu alanında

    "Tehlike anında beraber olduğunuz insana aşık olma ihtimaliniz 2 kat daha fazladır."

    yazıyordu, şimdi ne yapalım yani? Bizi sevmesini isteyen kişi tehlikeye mi atalım? Önce kaçırtıp sonra kurtaralım mı?
  • 25-01-2016, 23:06:51
    #2
    Beraber dinamit lokumu sarın hocam