Az önce forumun en altındaki ipucu alanında

"Tehlike anında beraber olduğunuz insana aşık olma ihtimaliniz 2 kat daha fazladır."

yazıyordu, şimdi ne yapalım yani? Bizi sevmesini isteyen kişi tehlikeye mi atalım? Önce kaçırtıp sonra kurtaralım mı?