• 03-04-2008, 15:28:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bizim okulda sınıflar arası futbol karşılaşmaları yapılıyor.vede bugün bizim maç vardı.. çok iyi oynadık 1-1 kaldık berabere.attıkları gol ise önce frikik verilip sonra penaltıdan doğan bir gol.. sonra penaltılara kaldık 5 er tane attık yenişemedik.. vede yeni kural penaltı orta sahanın az ilerisinden çekilmeye başladı..kale de dolu ha .. yine yenişemedik..sonra işte süper uygulama geldi..YAZI-TURA Bilen okadar emeği okadar hırsı hiçe sayıp bir şansa kazanacaktı..ne kadar ilginç..o kadar maçı erteleme itirazımız hiç fayda vermedi..vede yenildik... futbol da yeni bir devrim açılıyor daha doğrusu..bilseydim maç öle olacak ulu caminin imamını getirirdim...
    Barcelona Da Artık İyi Bir Üfürükçüyü Transfer Eder...
    ALIN SİZE MAXİGEYİQ
  • 03-04-2008, 15:55:13
    #2
    Hayat bir şans oyunu olmuş
  • 03-04-2008, 19:05:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat bir şans oyunu olmuş
    Zaten öyle değil mi ?
  • 04-04-2008, 14:33:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten şans oyunu olmuş
  • 04-04-2008, 14:43:26
    #5
    hakemlıgı kım yaptıysa çok pis dalmanız lazımdı Yenişemedık dıye bırsey yok. Penaltılarda eşitlık bozulana kadar devam edilir. 18-17 Gs-Genclerbırlıgı macı vardı yanlıs hatırlamıyorsam 10 yıl once ornek olarak.
  • 04-04-2008, 15:15:35
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakemlıgı kım yaptıysa çok pis dalmanız lazımdı Yenişemedık dıye bırsey yok. Penaltılarda eşitlık bozulana kadar devam edilir. 18-17 Gs-Genclerbırlıgı macı vardı yanlıs hatırlamıyorsam 10 yıl once ornek olarak.
    Evet hatta Hayrettin vardı kalede
  • 04-04-2008, 15:43:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hakem beden hocası idi zaten bugün diğer snıfın maçında baya mesaj yolladık tezahuratlarla
    bizi yazı tura ile yenen takımda kura seçiminde direkt finale kaldı şansın bu kadar
  • 04-04-2008, 23:41:33
    #8
    bizde bugün süper oynadık 6şar penaltı oldu penaltılar 2-1 bitti ve elendik : (
  • 05-04-2008, 05:24:25
    #9
    keşke maçtan önce yazı tura yapıp kimin yeneceğini belirleseydiniz