hakemlıgı kım yaptıysa çok pis dalmanız lazımdı Yenişemedık dıye bırsey yok. Penaltılarda eşitlık bozulana kadar devam edilir. 18-17 Gs-Genclerbırlıgı macı vardı yanlıs hatırlamıyorsam 10 yıl once ornek olarak.