• 12-07-2008, 18:46:03
    Buda benim....

  • 12-07-2008, 18:47:59
    Hocam Sedat Abi Klasörün Bile var Ya
  • 12-07-2008, 18:48:28
    Üyeliği durduruldu
    Buda benim ki

  • 12-07-2008, 18:55:17
    Üyeliği durduruldu
    kazoo_44, işletim sistemin nedir?
  • 12-07-2008, 19:02:32
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazoo_44, işletim sistemin nedir?
    xp o, tema değiştirmiş
  • 12-07-2008, 19:08:40
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp o, tema değiştirmiş
    client bilmem ne öle bişiydi temanın adı
  • 12-07-2008, 19:21:44
  • 12-07-2008, 19:23:20
    Üyeliği durduruldu
    benimki çok sadedir. arkapla resmi gerçekten kendi masaüstüm


  • 12-07-2008, 19:29:31
    hocam AlienGUIse temasıdır... içinde 5 tane değişik tema vardır. hepsi birbirinden süper. bunu kullanıyorum şimdilik..