• 30-05-2008, 15:53:57
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavye lerimiz aynıymış ama resim biraz eski
    Benim klavyede aynı

    + olarak resim belki eski olmayabilir.Fotoğraf makinasının tarihi geriden geliyor olabilir
  • 30-05-2008, 19:59:04
    Masa üstümü haftada bir gün temizlerim.

    Buna rağmen masa üstü sürekli pislik gibidir.


  • 30-05-2008, 20:03:05
    Üyeliği durduruldu
    sanaldata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekol o klavye quake klavyemi sanırsam yanıdakide a4tech
    Bilemedin :P ikiside a4tech
  • 30-05-2008, 23:50:37
    buda bizim kankaların masa üstü
  • 31-05-2008, 02:12:54
    Eldorado'nun masaüstü benim ki gibi
  • 31-05-2008, 15:10:45
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda bizim kankaların masa üstü
    yakaladım feysbuk'ta takılıyormuşsunuz
  • 31-05-2008, 15:27:29
    bu benim masaüstü berbaat arkada pringles kola sigara
  • 31-05-2008, 18:35:18
    Bu da benimki

  • 01-06-2008, 00:51:03
    unlem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da benimki
    çok belirsiz