• 30-05-2008, 08:12:33
    Hemen hamen herkesin bilgisayarında Firefox var. Çoğu da aktif bir şekilde kullanıyordur eminim. Firefox kullanan herkesi tebrik etmek lazım.
  • 30-05-2008, 12:43:06
    Üyeliği durduruldu
    Bunlarda benden olsun



    Buda evdeki masamın üstü

  • 30-05-2008, 14:59:20
    buda benimki biraz karışık ama idare edin şimdilik daha yeni bu hafta başı temizlik yaptım gene doluyor yok buna kesin ve etkin bir çözüm bulmak lazım



  • 30-05-2008, 15:00:37
    ekol o klavye quake klavyemi sanırsam yanıdakide a4tech
  • 30-05-2008, 15:15:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    +16 !!
  • 30-05-2008, 15:32:52
    Üyeliği durduruldu
    Her zaman düzenden yanayım.

  • 30-05-2008, 15:36:24
  • 30-05-2008, 15:46:13
    Üyeliği durduruldu
    güzel masaüstleri gerçekten...
  • 30-05-2008, 15:52:21
    Üyeliği durduruldu
    Klavye lerimiz aynıymış ama resim biraz eski