• 16-04-2008, 18:50:36
    belli ztn 2 resimdeki monitörler farklı
  • 16-04-2008, 19:37:40
    ama böyle bir bilgisayarım olsun isterdim
  • 19-04-2008, 20:26:27
  • 19-04-2008, 20:52:51
    buda benimki ama baya temizlenmiş hali
  • 20-04-2008, 08:19:35
    Buda Benim Masaüstü . Geçen haftadan formatlı yoksa bu kadar temiz olamazdı
    [[[ Yakında iğne atacak yer bile olmıcak ||]]]


    İsteyene Wallpaper 'imi Verebilirim


  • 20-04-2008, 13:13:14
    Üyeliği durduruldu
    kültablası hep ordadır sabit yaş 17

  • 20-04-2008, 13:32:02
    Biraz pasaklı Olduğum Söylenir Pc Konusunda

  • 20-04-2008, 13:33:23
    @beratkeles one abi ole
  • 21-04-2008, 01:47:04


    buda benim biraz wordpress'le içli dişliyim:N