Nasıl Okunur Bu Ya :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Okunur Bu Ya :)
10
●
797
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nasıl Okunur Bu Ya :)
1
2
17-03-2015, 22:28:33
#1
daracablack
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar kural basit;
Herkes bir yabancı ünlü ismi yazacak,alttaki ise üstteki ünlünün okunuşunu yazıp diğer yabancı ünlüye geçecek.
Başlıyorum
Evanescence
'yi nasıl okursunuz ?
18-03-2015, 19:05:01
#2
aTKn94
daracablack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar kural basit;
Herkes bir yabancı ünlü ismi yazacak,alttaki ise üstteki ünlünün okunuşunu yazıp diğer yabancı ünlüye geçecek.
Başlıyorum
Evanescence
'yi nasıl okursunuz ?
Evanasence
Ünlü İsmim : Helena Bonham Carter
20-03-2015, 10:48:26
#3
Ogu2
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evanasence
Ünlü İsmim : Helena Bonham Carter
Helena Bonhım Kartır
Ünlü ismim: Goethe
20-03-2015, 13:32:33
#4
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
中文, 國文, 华文, 华语 汉语 / 漢語
20-03-2015, 16:07:21
#5
AZOG
ih möhte gibi olmuş
20-03-2015, 23:12:00
#6
mezsondra
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SerhattB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
中文, 國文, 华文, 华语 汉语 / 漢語
Zhōngwén, guówén, huáwén, huáyǔ hànyǔ/ hànyǔ
benimki Eyjafjallajökull
20-03-2015, 23:24:28
#7
tuccar
Düzgünce devam edin baltalamayin
Shakespeare
20-03-2015, 23:39:00
#8
zcode
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tuccar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Düzgünce devam edin baltalamayin
Shakespeare
Şekspir
Benimki coco chanel
20-03-2015, 23:49:48
#9
Takvim
Üyeliği durduruldu
Koko çehnıl
-- james rodriguez
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler