Arkadaşlar kural basit;

Herkes bir yabancı ünlü ismi yazacak,alttaki ise üstteki ünlünün okunuşunu yazıp diğer yabancı ünlüye geçecek.


Başlıyorum

Evanescence 'yi nasıl okursunuz ?