"AVEA" yıda kaybettik arkadaşlar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"AVEA" yıda kaybettik arkadaşlar
28
●
847
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
"AVEA" yıda kaybettik arkadaşlar
1
2
3
4
25-02-2008, 19:21:52
#19
TayFunKesKin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şu Avea'yı hiç sevmem zaten
Sürekli saçma saçma mesajlar geliyor. Her kullanıcısını 5-6 yaşında çocuk sanıyor sanırım...
TayFun KesKin
25-02-2008, 22:18:30
#20
Blue-D
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün aveadan gelen mesaj yorumu size bırakıyorum arkadaşlar
"Bulunduğunuz ortamdan kurtulmak istediğinizde 9898 acilcikis servisini arayın sizi geri arayalım kurtaralım."
abi açık söyliyeyim nickinde görünce dalga sanmıştım ama gerçekmiş ağzım açık kaldı bir şey diyemiyorum
ayrıca bahane mahane ben de bulurum hem de beleş
25-02-2008, 22:24:04
#21
chn
Bana da geldi bugun aynısı..
25-02-2008, 22:24:19
#22
GoodSave!
Ben de yeni duyuyorum süper bir servis
25-02-2008, 22:31:39
#23
censored
mart ayı sonuna kadar bu servisi ücretsiz olarak kullanabilirsiniz diyor
25-02-2008, 23:07:11
#24
Takao4
derste arıyım ben işe yarar belki
25-02-2008, 23:16:29
#25
Peksoft
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yine bedava bu aralar aradım "kuzenim doğum yapmış gitmem lazım" de dedi
kuzenin olmadığını ordakiler biliyosa
26-02-2008, 12:14:40
#26
pRoFeSSioNaL
allah için taglara "sen kaç beni tanıdılar" yazan kim
26-02-2008, 16:32:20
#27
PrMakinesi
Üyeliği durduruldu
insanların cebindeki kontrleri bitirmk için yapılan gereksiz bir servis diye düşünüyorum.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler