• 25-02-2008, 19:21:52
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu Avea'yı hiç sevmem zaten Sürekli saçma saçma mesajlar geliyor. Her kullanıcısını 5-6 yaşında çocuk sanıyor sanırım...

    TayFun KesKin
  • 25-02-2008, 22:18:30
    #20
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün aveadan gelen mesaj yorumu size bırakıyorum arkadaşlar

    "Bulunduğunuz ortamdan kurtulmak istediğinizde 9898 acilcikis servisini arayın sizi geri arayalım kurtaralım."
    abi açık söyliyeyim nickinde görünce dalga sanmıştım ama gerçekmiş ağzım açık kaldı bir şey diyemiyorum

    ayrıca bahane mahane ben de bulurum hem de beleş
  • 25-02-2008, 22:24:04
    #21
    Bana da geldi bugun aynısı..
  • 25-02-2008, 22:24:19
    #22
    Ben de yeni duyuyorum süper bir servis
  • 25-02-2008, 22:31:39
    #23
    mart ayı sonuna kadar bu servisi ücretsiz olarak kullanabilirsiniz diyor
  • 25-02-2008, 23:07:11
    #24
    derste arıyım ben işe yarar belki
  • 25-02-2008, 23:16:29
    #25
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine bedava bu aralar aradım "kuzenim doğum yapmış gitmem lazım" de dedi
    kuzenin olmadığını ordakiler biliyosa
  • 26-02-2008, 12:14:40
    #26
    allah için taglara "sen kaç beni tanıdılar" yazan kim
  • 26-02-2008, 16:32:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    insanların cebindeki kontrleri bitirmk için yapılan gereksiz bir servis diye düşünüyorum.