Konu
"AVEA" yıda kaybettik arkadaşlar
25-02-2008, 19:21:52
#19
TayFunKesKin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şu Avea'yı hiç sevmem zaten
Sürekli saçma saçma mesajlar geliyor. Her kullanıcısını 5-6 yaşında çocuk sanıyor sanırım...
TayFun KesKin