R10.net e gelen ilginç mailler
57
●3.140
- 11-02-2015, 16:06:35Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be zamanında r10.net sanırım izdivac sitesi olarak hizmet veriyormuş
- 16-02-2015, 21:30:34
- 16-02-2015, 21:33:30Konuyu nasıl hortlattınız öyle
@karan; konut bakmak nerden aklına geldi nasıl buldun bu konuyu
- 16-02-2015, 21:37:15nostalji yapmayı severim diyelim hocamSoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Rüyamda görsem Yemin ediyorum korkarım vallahide korkarım billahide ..