R10.net e gelen ilginç mailler
57
●3.140
- 27-02-2008, 19:20:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Je peux comprendre le français.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Fransızca biliyorum.
Almanca, Fransızca, Ingilizce öğrenmek isteyenleri bana yollayabilirsin.