• 06-10-2014, 18:23:21
    #1
    Antalyada işini Yaptıgım cok sevdiğim bir abime verdim mecbur. 2 Yıldız Kalınca Bunalıma Girdim


    1 Yıldızım Gitti Kendimi 2 yıldızlı Klüp gibi hissediyorum
  • 06-10-2014, 19:24:58
    #2
    Platin üye
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalyada işini Yaptıgım cok sevdiğim bir abime verdim mecbur. 2 Yıldız Kalınca Bunalıma Girdim


    1 Yıldızım Gitti Kendimi 2 yıldızlı Klüp gibi hissediyorum
    davetiyeler 3 ayda bir güncelleniyor sanırsam, 3 yıldızdan fazlası da verilmiyor. harcamış olsaydınız yenileri gelebilirdi

    önümüzdeki güncellemede belki yenileri gelir hocam, ben toplamda 9 kişiye davetiye gönderdim, kullanmadığım 1 davetiyem var şuan
  • 06-10-2014, 19:32:06
    #3
    valla ben 4 senedir daha 1 tane Yolladım oda mecbur kıramadım 4 senedir ekmek yediğimiz adam